Fotozábery z nášho testovania motocyklov BMW v Slovinsku.
Na prelome septembra/októbra sme skúšali čo dokážu menšie Gs-á tam, kde je ich pôsobenie takmer ako stvorené – na malých kľukatých cestách, rýchlych šotolinách či ťažšom teréne.
Slovinsko je naša TOP destinácia, preto sme sa rozhodli spoznávať krásy tejto malebnej krajiny zo sedla dvoch podobných súrodencov práve tam, kde si svoje fotozábery z predstavenia nie len F850 GS Adventure ale aj R1250GS/Adv vybrala práve továreň BMW… Vedeli prečo… skvelé motorky zapasovali do skvelého prostredia.
Na reportáži pracujeme…
Motocykle zapožičal BMW Motorrad Slovensko.
Slovenia – feel goodDokonalé? Akrapovič kde sa len pozrieš…Súboj na život a na smrť…Plastový kufor na 750tke je úžitkový, priestranný, VARIO, ale nepatrí do terénu…S troma BMW kuframi je to rodený dobrodružný cestovateľMenšia GS – určená na cesty? NieeeeMá niečo do seba – farba/štýl exclusive jej dodáva šmrncŠkoda tých hliníkových kolies, chýbajú vypletané… Vpredu je však 19tka…Style RALLY – to pravé orechové 90/90 R21 má svoje opodstatnenie, avšak na asfaltovú cestu je veľmi ťažkopádne… jasné smerovanie….ENDURO…Tu jej to svedčí, že?Snáď to kreslil umelec224 kg vs. 229kgR19 vs. R21 hliTakýto rýchly šotolinový povrch sedí obomRovnaký základ kapoty 750 a 850 Rovnaký základ kapoty 750 a 850 Polepy rally Stupačky ala RALLYMotor má dostatok výkonuBMW LED bez komentára…Opäť rýchla šotolina – to jej sedíKonečná? Kde niet cesty tam jest BMW…Tu by stálo nejedno väčšie enduro… váha hrá významnú úlohuSkvelá prejazdnosť – aj na cestných pneuDisplej vynikajúci, plexi ozdobné, len aby sa nepovedalo…Blato strieka všade… ESA – paráda Veľké predné vypletané koleso má svoje výhody ale aj nevýhodyCesty ako stvorené pre menšiu GSuAkrapovič na menšej GSe určite vynikneVynikajúce brzdy sú pre BMW štandard… 750vka má neskutočnú agilitu, väčšiu ako 850tka…Brzdy bez výčitky….Motor je prekvapivo pružnýModerný vzhľad a krásne línie kapotážeZákladný pohľadZákladné infoZákladné info tripuOkrasné plexi… Ochrana pred blatom?LED svetlo je krásne aj u malých GSDeflektory rúk sú totožné s najväčšou GSouDynamic ESA – vynikajúca práca Padák je fajn vec, vždy sa hodí…Najkrajší displej na trhu vôbec…Vo svojej celistvosti vyzerá krásne…Akrapovič na 850tke len podtrháva jej charakterUmiestnenie GPS nie je veľmi šťastné, aj keď každému vyhovuje niečo iné…Plexi o niečo lepšie ale čisto ENDURO režim… žiadna ochranaOvládanie totožné s 1250tkou – vynikajúce Ovládanie totožné s 1250tkou – vynikajúce Nádrž – konečne na svojom miesteKeyless – palec horeEKO AKRAPOVIČ? 🙂Spolujazdec je na tom pohodlne – stupačkovoDržiaky kufrov zároveň ako ochrana AKRAPOVIČAOchranný rám je na vyššej úrovni ako na menšej GSeTmavé plexi jej sekne
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok
cjzxxr