Fotozábery z nášho testovania motocyklov BMW v Slovinsku.
Na prelome septembra/októbra sme skúšali čo dokážu menšie Gs-á tam, kde je ich pôsobenie takmer ako stvorené – na malých kľukatých cestách, rýchlych šotolinách či ťažšom teréne.
Slovinsko je naša TOP destinácia, preto sme sa rozhodli spoznávať krásy tejto malebnej krajiny zo sedla dvoch podobných súrodencov práve tam, kde si svoje fotozábery z predstavenia nie len F850 GS Adventure ale aj R1250GS/Adv vybrala práve továreň BMW… Vedeli prečo… skvelé motorky zapasovali do skvelého prostredia.
Na reportáži pracujeme…
Motocykle zapožičal BMW Motorrad Slovensko.
Slovenia – feel good Dokonalé? Akrapovič kde sa len pozrieš… Súboj na život a na smrť… Plastový kufor na 750tke je úžitkový, priestranný, VARIO, ale nepatrí do terénu… S troma BMW kuframi je to rodený dobrodružný cestovateľ Menšia GS – určená na cesty? Nieeee Má niečo do seba – farba/štýl exclusive jej dodáva šmrnc Škoda tých hliníkových kolies, chýbajú vypletané… Vpredu je však 19tka… Style RALLY – to pravé orechové 90/90 R21 má svoje opodstatnenie, avšak na asfaltovú cestu je veľmi ťažkopádne… jasné smerovanie….ENDURO… Tu jej to svedčí, že? Snáď to kreslil umelec 224 kg vs. 229kg R19 vs. R21 hli Takýto rýchly šotolinový povrch sedí obom Rovnaký základ kapoty 750 a 850 Rovnaký základ kapoty 750 a 850 Polepy rally Stupačky ala RALLY Motor má dostatok výkonu BMW LED bez komentára… Opäť rýchla šotolina – to jej sedí Konečná? Kde niet cesty tam jest BMW… Tu by stálo nejedno väčšie enduro… váha hrá významnú úlohu Skvelá prejazdnosť – aj na cestných pneu Displej vynikajúci, plexi ozdobné, len aby sa nepovedalo… Blato strieka všade… ESA – paráda Veľké predné vypletané koleso má svoje výhody ale aj nevýhody Cesty ako stvorené pre menšiu GSu Akrapovič na menšej GSe určite vynikne Vynikajúce brzdy sú pre BMW štandard… 750vka má neskutočnú agilitu, väčšiu ako 850tka… Brzdy bez výčitky…. Motor je prekvapivo pružný Moderný vzhľad a krásne línie kapotáže Základný pohľad Základné info Základné info tripu Okrasné plexi… Ochrana pred blatom? LED svetlo je krásne aj u malých GS Deflektory rúk sú totožné s najväčšou GSou Dynamic ESA – vynikajúca práca Padák je fajn vec, vždy sa hodí… Najkrajší displej na trhu vôbec… Vo svojej celistvosti vyzerá krásne… Akrapovič na 850tke len podtrháva jej charakter Umiestnenie GPS nie je veľmi šťastné, aj keď každému vyhovuje niečo iné… Plexi o niečo lepšie ale čisto ENDURO režim… žiadna ochrana Ovládanie totožné s 1250tkou – vynikajúce Ovládanie totožné s 1250tkou – vynikajúce Nádrž – konečne na svojom mieste Keyless – palec hore EKO AKRAPOVIČ? 🙂 Spolujazdec je na tom pohodlne – stupačkovo Držiaky kufrov zároveň ako ochrana AKRAPOVIČA Ochranný rám je na vyššej úrovni ako na menšej GSe Tmavé plexi jej sekne
cjzxxr